niedziela, 18 grudnia 2011

19 komentarzy:

  1. Jesteś mistrzynią. Są prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę tylko podziwiać, bo niestety sama nie szydełkuję :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ozdoby, ale te delikatne dzwoneczki są prześliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwyciłam się Twoimi pracami. Ślicznie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne. Prześliczne!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj. Śliczne są Twoje prace. Będę zaglądać.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko urocze, ale najbardziej podobają mi się, dzwoneczki!!! Prześliczne, do "twarzy" im ze złotą wstążeczką:))) Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj, piękne rzeczy robisz. Będę zaglądała z ciekawością:)Zapraszam do siebie. Pozdrawiam Elżbieta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne ozdoby i prezenty ,dzwonek cudny ale najbardziej podobają mi się twoje anioły,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne ozdoby. Tak u Ciebie miło i światecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie,tak właśnie powinno być na Boże Narodzenie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przejrzałam Twojego bloga i muszę napisać CUDNE PRACE :)
    Na pewno będę tu zaglądać :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostało mi powtórzyć za poprzedniczkami.Wszystkie prace mi się bardzo podobają:))No i zauroczyły mnie dzwoneczki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach jak cudownie... Piękne szydełkowe prace, ja niestety szydełka ani rusz :))) za to uwielbiam podziwiać piękne szydełkowe wytworki, śliczne gwiazdki :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne ozdoby, pięknie wykonane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. CUDEŃKA ROBISZ !!!
    Pozdrawiam - Jola

    OdpowiedzUsuń