czwartek, 30 października 2014

Wracam.

Witam serdecznie.Jeszcze nie miałam tak długiej przerwy w pisaniu postów.Niestety ,ale tak już bywa że czasami po prostu nie ma na to czasu.Przez wakacje w wolnym czasie dziergałam ozdoby świąteczne .Pewnie większość z Was się zdziwi że tak wcześnie.Otóż przez kilka lat robiłam ozdoby na choinki do mojego Kościoła , ale jak się okazało tam również nie brakuje złodziei i większość z nich została skradziona.Postanowiłam że je uzupełnię .Zrobiłam przez ten czas tylko jedną serwetkę.
Serwetka w kolorze białym ,nici Muza,jej wielkość to 60 cm.
Zdjęcie tylko jedno bo reszta mi się nie podobała.
W następnym poście pokażę pierwsze gwiazdki.
Serdecznie dziękuję że mimo mojej nie obecności na blogu ciągle do mnie zaglądacie.
Pozdrawiam Małgosia.

24 komentarze:

  1. Cudna serweta :-)
    Nie mogę się doczekać, kiedy pokażesz swoje gwiazdeczki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest:) Wygląda jak pajęczynka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle perfekcyjne wykonanie-cudne!!!!!!
    pozdrowionka serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwetka piękna (moje ulubione ananaski).
    Czekam na fotki ozdóbek świątecznych.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przykre, ale prawdziwe :/ chętnie bym zobaczyła zdjęcia tych choinek przystrojonych szydełkowymi ozdobami. I same ozdoby też :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna serwetka... Czekam na gwiazdeczki...

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna serwetka, taka bardzo delikatna :)
    Też jestem ciekawa tych gwiazdeczek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo miło,że znów zagościłaś na blogu serwetka śliczna.
    pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna serwetka i taka delikatna, wykonana perfekcyjnie, jak wszystkie Twoje prace Małgosiu,pozdrawiam

    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna, wygląda niezwykle delikatnie.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja mam dość długą przerwę w zamieszczaniu bieżących postów.Od tygodnia leży skończony duży obrus a brak weny do zrobienia zdjęć i zamieszczenia relacji.
    Serwetka urocza, taka delikatna.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Serwetka jest urocza, taka delikatna. podobno z miejsc świętych nie wypada kraść, a już śnieżynki z choinki! niepojęte!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna serweta, choć zdjęcie tylko jedno, to oddaje jej urok:). Pozdrawiam. Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękna serwetka !! :)
    Serdecznie zapraszam do mnie :)
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna delikatna serwetka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna serwetka.....czekam na śnieżynki...napewno piekne są :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka misterna robota, śliczna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna serwetka!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam to napisać w swoim komentarzu i zapomniałam.Małgosiu oznaczaj swoje zdjęcia, podpisuj na zdjęciu.Kilka razy trafiłam na zdjęcia Twoich dziergadeł w necie i to na stronie obcojęzycznej.Cofnęłam się i sprawdziłam.Były to zdjęcia serwet, które Ty nam pokazujesz.Sama muszę nauczyć się jak to robić u siebie (moich nie splagiatują, za brzydkie) i proponuję to u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna serwetka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj faktycznie dawno.cie.nie.bylo.
    U mnie tonproblemy techniczne mi nie pozqalaja.czesto bywac na blogach.,
    Serwetka cudna ,,

    OdpowiedzUsuń